16 and pregnant

Jag stängde av idol efter två timmars tittande och satte mig och pluggade i två timmar.
Nu ligger jag här igen ;) framför tv:n haha Nu är det 16 and pregnant weekend break så jag myser framför det :)
Gud va jag längtar tills jag är färdig med min utbildning så jag kan få en liten en <3
Bara min rygg läker, men denna kroppen skulle jag aldrig orka bära ett barn i flera månader =/

Här är en bild på min svägerska ;) haha Marcus yngsta syster, har känt henne sen hon var 1½
jag försökte lära henne kissa på "vuxentoaletten" när jag och Marcus var barnvakter en gång för länge sedan.
Nedre bilden är en bild på mig och min kusins svågers barn :)

Att bli mamma är min högsta dröm i livet.
Jag älskar barn och har velat ha barn i över två år.
Men det är bäst att vänta :)


Kommentarer
LINDAVIOLA!

Känner precis detsamma! Vill bli klar, jobba lite så jag får ut föräldrapenning, sen jäklar skall jag ha barn!

2011-09-14 @ 09:30:05
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0