Besök från Skåne

Åååh vilken lättnad man känner efter att man gjort en tenta.
Det gick ganska bra, jag är osäker, men tror att jag klarade den.
Det enda jobbiga nu är att man får vänta ca tre veckor på resultatet.

Men nu släpper jag skolan och ska bara ta det lugnt och ha kul ikväll och i morgon.
Nya delkursen startar på fredag :) sköööönt!
Just nu sitter Alexandra (som gick i samma klass som mig förra terminen) på tåget
från skåne till göteborg :) Ska bli så sjukt kul att träffa henne, det var ju maj senast vi sågs.
Klockan ett möter jag henne på göteborgs station och så ska vi luncha :)
Sen blir det hem till mig och hitta på något och göra oss i ordning innan vi ska ut och äta och dricka drinkar ikväll ;)
Taggad!


Fina Alexandra :)


Kommentarer
LINDAVIOLA!

Känslan efter en tenta är underbar!

2011-09-14 @ 13:46:45
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0