Catch up

Då vart det ett tag sedan jag bloggade igen, varför blir det alltid så?
haha, jag glömmer liksom av det när man har saker att göra hela tiden.
Så vad har jag gjort, i fredags vart jag Amanda, Sara och Elin på Liseberg och kollade på Håkan :)
Vi spelade även lite där och hade jättekul, sen gick vi ut och åt sen middag i stan, mys.
Igår så var jag och Marcus på släktkalas för hans lillebror som fyllde 15 :)
På kvällen träffade vi Amanda och Alexander, vi lagade middag i lägenheten, spelade spel
och så sen gick vi och bowlade.

Idag har vi tagit lång sovmorgon, kollat på tv och diskat.
Nu ska vi snart hem till mina föräldrar, tänkte äta middag där ikväll :)
Det var längesedan vi var där båda två, det hinns liksom inte med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0