Full rulle

Den nya kursen är i full gång, hade föreläsning om Farmakologi mellan 8-12 idag.
I morgon öppnar webbtentan som vi har några dagar på oss att göra.
Vi ska läsa in oss på farmakologi (läkemedel och allt som hör till) och göra testet, det krävs 90% rätt för godkänt.
På onsdag får vi även reda på våra praktikplatser där vi ska vara vecka 44-46, så det ser jag fram emot :)

När jag kom hem la jag mig faktiskt och sov, är så trött nu för tiden.
Sov dock dåligt och inte så länge i natt så det behövdes.
Snart ska jag och Marcus kolla på nya pirates filmen, har sett den förut men inte Marcus.
Måste även gå ner till förrådet och hämta upp mina höst/vinterjackor, känner att det kan vara skönt att ha de framme.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0