Grym kväll!

Hade askul igår verkligen, var taggad hela kvällen och mådde allmänt bra.
Vi dansade en hel del så idag är mina fötter ömma efter flera timmar i 10cm kilklackar,
igår kände jag inget dock, de är faktiskt jävligt bekväma.
Innan vi gick ut vid elva så var vi hemma hos mig och Marcus allihopa,
vi vart 7st sammanlagt, fler än vi nångonsin varit här inne XD haha
Sex har vi varit som mest innan, det det funkade bra tycker jag :)
Mysigt, satt bara och snacka, drack och åt choklad och chips och lite så.
Nä men det var en lyckad kväll :)
Tog inga bilder dock, men tog med Amandas kamra, så om hon lägger upp bilder sen
så kanske jag kan sno några ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0