Hepatit B & Fika

God morgon på er :) Jag hade trevligt med tjejerna igår, vi åt på bryggeriet, helt ok mat där faktiskt :)
Idag ska jag och Alexandra ta vår tredje och sista hepatit B-vaccinspruta.
När man ska jobba i vården är det bra att ha skydd mot det (oh tuberkulos som jag tog i februari)
Och i göteborg ingår det på vår utbildning, vi behöver alltså inte betala :) Bra tycker jag!
Det är ju ganska dyrt annars, nån tusen lapp, minst.
Sen blir det fika/lunch innan Alexandra tar tåget tillbaka till Ystad :)
Kommer sakna henne, men hon kommer faktiskt upp igen redan så snart som nästa helg då hon gör tenta :D
Nä nu får jag göra mig i ordning lite här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0