Ingen mer contemporary..

Efter dansen idag kände jag att jag var tvungen att sluta dansa modernt, alltså contemporary.
Jag känner att jag inte klarar av det längre, min kropp orkar inte.
Jag går kvar i streeten och dancehallen, dessa klarar jag bättre med ryggen,
till skillnad från moderna som är mycket mer precis och rörelserna behöver vara mycket kontrollerande
och det är svårt för mig när jag känner mig så begränsad och har ont.
Läkaren sa också att eftersom jag är så stressad mentalt (orolig pga av att kroppen är som den är)
ska jag ta det lugnt och bara göra saker jag mår bra av, inte som får mig att må sämre, bli ledsnare.

Jag har i hela mitt "vuxna liv" fullkomligt älskat modern dans och därför suger det extra mycket att behöva sluta.
Tråkigt, men så är det..



Kommentarer
LINDAVIOLA!

2011-09-23 @ 10:12:39
URL: http://lindaviola.blogg.se/
LINDAVIOLA!

vad tråkigt! Vet hur det känns :(

2011-09-23 @ 10:13:28
URL: http://lindaviola.blogg.se/
elın

Lılle gumman da:( hoppas att du en dag kan komma tıllbaka tıll den moderna.. det som vart dın favorıt.. tanker pa dıg <3

2011-09-26 @ 16:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0