Ljuva Fredag

Då vart det helg igen :)
Skulle egentligen träffat min seminariegrupp idag och jobbat med författningar,
men kände mig dålig så jag stannade hemma. Marcus är inte frisk han heller så han vart hemma från jobbet också.
Vi har i alla fall orkat iväg och storhandla, vilket verkligen behövdes!
Vi vart båda helt panka i och med att Marcus köpte bil denna månaden så vi hade verkligen ingen vettig mat hemma.
Haha :P men nu är det fullt i skåpen och framför allt frysen! Haha, det är ju sån "halv" frys eller vad man ska säga.
Jätteliten, så när vi storhandlar blir det oftast inte mer än 2000-2500kr som går åt,
tillskillnad från när jag bodde hemma, då tror jag mamma storhandlade för 4000kr haha.

Så nu har jag stått och pillat i kylskåp, frys och skafferi här hemma, tycker det är mysigt att göra fint
i köket XD haha nörd är jag jag vet ;) närå. Men det behövdes plockas ur det lilla som var kvar
så det kunde torkas/tvättas av innan all ny fräsch mat kom in :)
Under tiden har har Marcus suttit och spelat sitt nya tv-spel, ett bilspel som tydligen är ganska svårt
för han sitter och suckar och svär där vid tv:n haha :)<3

Ett helt inlägg om mat (Y) hoppas det var kul att läsa ;) hahaha
Här får ni två bilder på hur fint jag gjort i vårt lilla kök ;) ni är säkert jätteintresserade!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0