Måndag

Hemma från skolan, som ni kanske förstår ;) hehe
Har hunnit plugga lite efter sista föreläsningen, som tack och lov var bättre än den första!
Jag och Marcus har även fått gjort lite här hemma, saker som verkligen behövdes,
som att göra rent bakom spisen, torkat av kökslckor och kyl/frys.
Även vikt tvätt som vi tvättade nu i helgen som bara legat i sina ikeapåsar.
Damsög oh diskade gjorde jag också.
Nu har jag nyss kollat på 16 and pregnant, nya avsnitten går ju varje måndag klockan åtta :)
Men nu är det slut och då hade Marcus paxat tv:n, han och Alexander hade bestämt dejt på xbox live ;)
De spelar Dirt 3 ihop som de båda nyligen inhandlat ;) haha ett nytt bilspel som faktiskt är ganska kul.
Nu ska jag sätta mig och kolla på Modelljakten tänkte jag :) Det har ju "premiär" på nätet idag.
Ni vet modellprogrammet Kenza är med i som dommare :)
Sen blir det sängen, är grymt trött. Skola mellan 9-15 i morgon.
Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0