Myskväll med mig själv

Nu lägger jag ner pluggandet för idag, efter sex timmars plugg har jag tagit mig igenom bakteriologin,
alltså en fjärdedel. Jag är nöjd med dagens prestation även om jag önskar att det gått lite fortare ^^, haha

Nu tänkte jag krypa ner i soffan och kolla på tv och äta lite gott, har precis varit och handlat fredagsmys :)
Mannen är och köper en bil långt borta men det var längesedan han åkte nu så han kommer väl hem om inte
allt för lång tid tror jag :) Men det är bara skönt med egentid ibland, få kolla på var man vill på tv och så ;)

Ha en bra fredagskväll på er oavsett om den är såhär lugn som min eller om ni är ute och röjer ;)



Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Superhärligt! Trevlig kväll :D

2011-09-09 @ 21:13:23
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0