Nytt i träningsgarderoben

Tjohoo, nu är jag hemma igen :) Har även hunnit slänga in några maskiner tvätt, skönt.
Tänkte visa lite nytt jag köpt de senaste, träningsbh:n och byxorna köpte jag redan förra veckan,
men har inte visat det innan ^^, behövde verkligen nya byxor, sportbh:n köpte jag bara för att den var rosa
och matchade ihop med skorna jag beställt och även byxorna, man ser nog inte det på bilden men det är en rosa
"linje" eller vad man ska säga på framsidan/sidan av dem :)
Igår hämtade jag även ut mina skor, toningskor blev det, mamma och jag har pratat länge om att jag borde skaffa sånna då det är bra för hållningen och så också med tanke på min rygg :)
Och om de tränar benen lite extra hade det varit toppen också, för det behövs.



Ska dansa både street och contemporary ikväll så kanske inviger allt då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0