Onödigt

Jag skulle ha legat kvar i sängen i morse som jag ville!
Sitter i skolan nu, har varit på föreläsning men gick där ifrån i pausen för att det var så tråkigt.
Föreläsaren var inte så bra, pratade jättetyst och kom aldrig till sak.
Så nej det orkade jag inte med. Men vill inte gå hem heller eftersom en ny föreläsning börjar vid ett.
Sen efter skolan ska jag dessutom träffa min grupp och gå igenom författningarna, suck.
Ingen rolig dag alls det här. Ont i ryggen har jag som fan också.
Bläää



Kommentarer
LINDAVIOLA!

sv; hahaha, asså jag vet hur man spelar bingolotto, älskar att spela det :D. Menade hur man får sambon att vilja spela? Det är omöjligt här!!

2011-09-26 @ 10:39:10
URL: http://lindaviola.blogg.s


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0