Sjuukt mkt plugg!

Helt galet va mycket plugg det är just nu alltså, sinnes!
Igår hade vi sista föreläsningen och idag hade vi frågestund.
Vi har på 1½ vecka haft föreläsningar om bakteriologi, virologi,
immunologi och vårdhygien. Det är hur mycket som helst inom varje del
och tentan är nu på onsdag! Alltså två veckor in i kursen, shit alltså.
Vet inte riktigt hur jag ska klara mig, har inte ens börjat plugga hemma än
man har ju inte orkat när man suttit i skolan på föreläsningar mellan 8-17.
Men nu är jag ledig fram tills det är dags så det är bara att sätta igång!

Sitter för övrigt kvar i skolan just nu, ska snart bege mig ner mot kungsbacka
för att gå på återbesök hos osteopaten ang. min rygg.
Får se vad han säger, det var ju inga direkta lovord sist så förväntar mig det värsta haha.
Men har jag tur kan han se någon förbättring i alla fall, har ju trots allt gjort mina övningar
nästan varje dag i sex veckor nu!

Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0