Söndag

Ja då lider helgen mot sitt slut och jag tänker inte lyfta ett finger idag!
Ska njuta av en lång slappardag, okej då, lite lite plugg ska det väl göras.
Har legat och kollat på repriser av true talent hela förmiddagen :)

Igår kom Amanda hit :) Blev ingen utgång, vi lagade mat och åt efterrätt i stället ;)
Drack lite vin, tjötade, spelade yatzy haha och kollade massa youtubeklipp.
Det var mysigt :)

Nu ska jag krypa ner framför tv:n igen :D


Såhär ser jag ut nu ungefär (gammal bild dock)
Gårdagens smink, samma sovtröja och halvfett hår ;) hahaha<
Fräsch tjej! Minus det där lite mörkare håret dock.



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Jo, ett sånt inlägg kan jag nog knåpa ihop :) Jag skrev ju att jag kanske skulle göra det men så hann jag inte riktigt. Men ett sånt inlägg kan man ju skriva en "vanlig dag" också, och inte på en årsdag :) Jag fixar det om någon dag eller två!!



Du passade förresten jättebra i det där mörka håret tycker jag ;-)

2011-09-25 @ 13:10:31
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0