Abort?

Hej på er, står i med praktik om dagarna så har varken tid eller ord för bloggen.
Idag har jag praktiserat 06.45-15 och efter det var Angelica här en sväng :)
Nu blir det tv-tittande resten av kvällen. Mår inte bra, har lite temp, vilket jag haft från och till i en månad, suck.

Fick en kommentar igår om jag hade gjort en abort när jag "var ledsen"
antar att det märktes i bloggen att jag vart deppig det senaste, speciellt för två/tre veckor sedan.
Men nej, jag har inte gjort någon abort.
Jag har haft en del motgångar det senaste och mår fortfarande långt ifrån bra.
Än är det motvind och lär nog komma fler bakslag nu det närmaste verkar det som.
Tar en dag i taget, trots att det är svårt.
Har för mycket just nu i mitt lilla huvud, vill bara kunna fokusera helt på min praktik och att ha kul..
Men det funkar inte som det är nu. Känner en viss hopplöshet samtidigt som jag vill vara stark och bara ta mig igenom detta någorlunda helskinnat. Mycket är ovisst. Jobbigt.

Men men, så är det med det, måste försöka kämpa och tänka positivt.
Så gott det går försöka att ha tankarna på annat håll, på praktiken, där de bör vara.


Tänk om man kunde varit i detta paradiset i stället,
då kanske helvetet hade känts något lättare att ta sig igenom..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0