Dejter

Långfredagen är här och jag har en massa skoj inplanerat :)
Vid ett blir det shopping i nordstan med Jessica,
var som vanligt hundra år sedan jag träffade henne,
även hundra år sedan vi shoppade så det blir skoooj!
Vid fem kommer Elin och Amanda hit, vi ska ha tjejkväll!
Marcus är borta till på söndag och åker kross i Mellerud
och jag vill inte sova själv hihi. Så idag sover de här
vi ska göra tacos och antagligen hyra film och bara mysa :)
I morgon är det påskmiddag hos mor och far med några andra
och så sover jag där :) På söndag kommer förhoppningsvis Marcus
hem inte allt för sent så då ska vi väl ha myskväll :)
Hyfsat bra påskhelg tycker jag allt :) Klämmer in familj, vänner och fästman :D
<3


Trion <3 Vart bästa vänner i snart 7 år. Detta är en bild från vår första utomlandsresa
på egen hand, vi var 18, alltså tre år sedan till sommaren, galet vad tiden går <3
Blonda var vi alla tre också ^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0