Fredag

Det blev ingen praktik för min del idag, var tvungen att gå på ett akut läkarbesök som min fina pappa följde med mig på så jag fick skjuts och grejer :) så skönt. Efter det lämnade han av mig hos Elin och vi satt och tjötade, drack kaffe och käkade muffins som hon bakat. Riktigt mys <3 sen skrattade vi åt gamla bilder och videosnuttar från vår studentresa för snart två år sedan. Va skönt det var att bara vara med min underbara vän och få skratta och vara glad, har varit alldeles för lite av den varan det senaste.

Sen åkte jag hem vid tre/fyra, samma tid som älsklingen slutade jobbet, han hämtade upp mig i Mölndal oh senare gick vi och hyrde film, köpte godis och lite cider. Så nu börjar fredagsmyset här hemma med tacos och senare film med massa gott :) så välbehövligt för mig att ha en lugn dag och bara vara med mina kära. Måste ta vara på sådana stunder mer <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0