Helgen

God morgon på er, sista lediga dagen i låghelgen är här.
Själv ska jag bara slappa och tvätta :)
Helgen har spenderats med ära och kära.
Fredagen hade vi ju tjejkväll, tacos och filmmys <3
Tjejerna sov här, vi knödde alla tre i min och Marcus 1.60 säng.
Det var mys :) På lördag morgonen åkte vi alla hem till våra föräldrar.
Jag var på trevlig påskmiddag hos mina och stannade även där över natten.
Kom hem vid femtiden igårkväll, somnade en stund innan middagen.
Fick umgås med min saknade fästman på kvällen, han har ju varit iväg hela helgen.
Har mått så sjukt illa och varit i stort sett magsjuk alltså hela helgen,
fruktansvärt obehagligt. Vet inte om det faktiskt var magsjuka eller om
det är biverkningar från mina nya läkemedel. Idag verkar det lite bättre så vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0