Mittsamtal & Halsont

Somnade till i soffan strax efter förra inlägget och sov någon timma.
Blev ingen middag idag, har fått halsont och känner inte för mat, bara te.
Vet inte om det är förkyldning på G eller om det är allergin som gör att det känns så.
Det är liksom ömt, men jag har varken feber eller är svullen i halsen.
Vi får se hur det utvecklar sig :) Hoppas att jag inte blir sjuk!

I morgon är det så kallat "mittsamtal" på praktiken men min handledare och en lärare från skolan.
Vi ska prata lite om hur det går för mig och om jag kommer nå upp till målen om jag fortsätter som jag gjort.
Om inte, vad behöver jag göra annorlunda?
Lite nervöst men det ska nog gå bra :) Hoppas jag iaf! Tycker att jag gör ganska bra ifrån mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0