Nytt i vårgarderoben

Hemma från Ullared :) Fick skjuts av mamma så jag slapp bära alla tre påsarna haha.
Blev en hel del köpt faktiskt, tur att mamma var så snäll och betalade koftor och linnen :D
Nu har jag provat allt här hemma :) (provar aldrig i affärer nästan haha) och jag är supernöjd med allt!
Förutom kläderna köpte jag lite nagellack, shampo, balsam och andra såna produkter, tvättmedel, disktabletter osv.

Nu har mannen kommit hem också så jag ska laga lite god thaimat :D
Sen blir det mys, saknat honom nu när vi varit från varandra i nästan hela två dygn haha
Fast det var väldigt skönt att sova hemma hos föräldrarna, man blir så ompysslad när man kommer "hem"
Onsala kommer alltid vara hemma för mig, men jag äälskar göteborg också :D


Lite linnen, de tre likadana är jättesöta med spets upp till och som en liten "volang" ned till.
Två vita skärp, en puderrosa skarf och två toppar i puderrosa och blek brun.



Jättedålig bild verkligen, jag vet. Men den vita är super söt IRL med små detaljer.
Koftan i mitten är mkt finare än den ser ut också, väldigt enkel men blekare och mer åt det rosa hållet.
Den till höger är bara underbar! Marinblå istället för svart som det ser ut på sina ställen ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0