Orkar inte med fler negativa besked

Praktiken idag gick bra, hade även mitt mittsamtal som sagt.
Gick fin fint! Inga konstigheter, fortsätter jag som jag gjort så blir jag godkänd.
Konstruktiv kritik var att jag ska ta för mig ännu mer.
Annars har jag bara kollat på tv i stort sett hela kvällen, gjort lite matlådor bara utöver det.
Mycket bra på tv idag; nya top model och desperate housewives bland annat är ju två program man inte går missa.
Nigel Barker, domaren i top model är så läcker alltså!
Och dagens avsnitt av desperate var lite annorlunda, bölade som ett as iaf haha, ojoj.

Men men, nu kollar jag lite på Big brother innan jag ska sova.
I morgon är en ganska stor dag, vill bara ha positiva besked, orkar inte med mer motgångar nu.
Hade varit såååå skönt och underbart att få höra något definitivt, något bra, för en gång skull..
Så, håll tummarna för mig! Mamma kommer hit i morgon bitti och är med mig hela dagen idag och i morgon.
Min ängel <3
tagit ledigt för min skull. Har världens bästa föräldrar.
Sover för övrigt där i morgon kväll också så får se hur det blir med bloggandet.
Som ni kanske förstår är jag "ledig" från praktiken i morgon och på torsdag.
Har tre "möten" på dessa två dagar. Usch, men blir skönt när de är över.
Har ett kvar dock efter det som är i början på maj, efter det hoppas jag kunna slappna av lite.



Kommentarer
Beckis😍

Finis <3 får träffas snart igen <3

2012-04-25 @ 07:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0