Skärtorsdag

En oh en halv vecka har gått och jag börjar må bättre,
försökt acceptera och är inte ledsen hela tiden.
Vill försöka vara glad och tänka positivt :)

Igår var jag först på jobbet och gjorde mitt delegeringsprov inför sommaren.
Sen var det praktik 12.30-21.30, akutmedicin är verkligen stressigt ;) haha
Men det var kul! Har inte gjort så mycket än utan mest observerat,
man vill liksom lära sig hitta lite och så och känna sig lite hemma innan man kör i gång.
Så det har varit en mjukstark, men jag har ju sex veckor på mig att sticka och sätta katetrar och grejer ;)

Idag är jag ledig, resten av påskhelgen också faktiskt, eventuellt att de ringer från jobbet någon dag isf.
Men hade egentligen haft praktik typ hela helgen men bytte bort dem passen,
vill hinna träffa lite vänner och min familj <3

Nu har jag precis duschat och sitter och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med idag :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0