Dagen i snabbspolning

Vilken härlig dag jag haft. Åkte till Onsala och åkte ut med mina föräldrars båt.
Lena, mammas kusin var också med. Vilken kanon dag det vart dag alltså!
Varmt, knappt några moln och ingen vind direkt. Toppen!
Vi va ute några timmar och åt lunch, fikade och solade :)

Vid fem åkte jag hem och gjorde mig i ordning för att träffa Sandra och Hanna från klassen :)
Det blev bowling och sedan satte vi oss och åt glass och korv haha.
Kul att träffa dem, har inte blivit mycket nu när vi jobbar så mycket.

Nu är jag i alla fall hemma hos katten och Marcus igen :) mys.
Lägenheten dunkar av musiken från way out west ;) haha nä inte riktigt men man hör musiken.
Sjukt mycket folk är det överallt också. Men kul med lite liv och rörelse :)
Nu ska jag snart sova, jobbar 06:45-15:00 i morgon och efter det kommer mina absoluta favorittjejer hit! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0