Ett dygn

Lilla Ronja har nu varit hos oss ett dygn och hon börjar känna sig trygg.
Reagerar inte lika häftigt på ljud och sådant, inte lika "på hugget" om man säger så.
Hon är väldigt kinkig med maten så vi har försökt mata henne vid flera tillfällen.
Hon har blivit bättre med att använda lådan under dagen.
Hoppas att det inte bli kiss i sängen i natt :)

Det kommer inte bli såhär mycket kattbilder och inlägg om Ronja i framtiden,
men just nu är allt så nytt och så kul!
Både jag och Marcus hade ledigt från jobben idag för att kunna vara med henne.
Vi har bara myst hela dagen, lekt, "matat", visat till lådan och sovit.
Alla tre har vi sovit mycket idag men Ronja har sovit mest.
Tror hon tog igen sig efter gårkvällens jobbiga bilfärd.

Åh min skatt, vad jag älskar dig redan!
Förstår inte hur ett djur kan komma att betyda så mycket så fort!
Men det kände jag på mig redan då vi var och kollade på henne för fyra veckor sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0