Första natten

Nu har vi vaknat ordentligt här hemma, börjar morgonen med att tvätta då lilla Ronja kissat i sängen, haha, suck. Men sånt får man ta :) hon är så söt så hon är ursäktad ;) har visat henne till lådan säkert 20 gånger på dessa 15 timmar hon vart här. För övrigt soc hon fint bredvid mig hela natten men vid halv sex ville hon leka så vi var uppe och lekte och åt mellan sex och nio ungefär sedan somnade vi om några timmar :) det är ett himla pipande på henne här från och till, vet inte riktigt vad hon vill för mestadels så spinner hon samtidigt så hon kan ju inte vara missnöjd. Hon har även fått med sig en filt från mamman som vi lagt i hennes lilla korg så där ligger hon en del :) Åh hon är så fin vår Ronja och jag kan bara tänka mig hur det blir sen när man skaffar barn. Herregud, kan ju inte ens slita ögonen från katten! Haha. Är stolt över att hon är min och vill visa upp henne för alla :) kan inte fatta att hon är vår och att vi får behålla henne. Känns som att det bara är tillfälligt liksom. Vi är så glada här hemma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0