Fredag

Har sovit några timmar och mår lite bättre. Tror jag hade sån huvudvärk för att jag inte hade ätit på typ 24h och druckit så sjukt mycket. Hade även ganska ont i magen, delvis pga undersökningen men även från all laxering igår, är fortfarande helt "körig" i magen, den låter och har sig och rör på sig. Men nu är det som sagt bättre och här hemma har vi precis gjort lite tacos som jag fått i mig, gott det.
Det blev ingen bio idag heller, orkar inte helt enkelt.

Lilltjejen har inspekterat sin nya klätterställning och den verkar godkänd. Vi köpte en annan leksak också och blötfoder specialanpassat för kattungar. Damen här är ju som sagt väldigt kinkig med maten och vi får i stort sett bara i henne blötmat, men är rädd att hon inte får all näring hon behöver från dem då de flesta som finns att köpa i mataffären är för vuxna katter. Kattungar behöver mer protein och fett än vad som finns i dem. Så vi köpte kattunge-blötmat i djuraffären :)

Nu ska vi bara fortsätta att slappa framför TVn och dricka cola :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0