Fullspäckad dag

Lång dag idag, började klockan nio på sjukhuset med järndropp vilket gick fint. Gick hem för att packa danskläder och skolböcker och äta lunch. Vid elva gick jag till skolan för att hämta ut min nya namnskylt och skiva ut schema, studiehandledning och lite föreläsningsmaterial innan det vart dags för föreläsningar mellan 12-16. Efter det åkte jag till dansen och dansade, det gick bra! Kändes inte så farligt i kroppen och jag tror mycket beror på humira, behövde inte ens ta smärtstillande. Nu sitter jag på vagnen på väg till donken där middagen ska intas ;) haha. Möter upp Bella och Elin för bio som vi ska gå på 20:20 :) skoj!

Det är min dag det :) i morgon står bara skola på schemat. 8-15 så Ganska lång dag, men det ska vi fixa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0