Gårdagen och dagen

Igår var en mycket bra dag.
Jag och älsklingen åkte hem till mina föräldrar, Marcus har sin bil där som han skulle greja med
och jag hade lite kläder där som jag skulle hämta och även lite kattgrejer :)
Vi får en av mammas och pappas kattlådor, en liten "korg" eller vad man ska kalla det där Ronja kan ligga.
Jag och mamma åkte även och handlade lite på djuraffären,
mamma hade en kupong där man fick sand gratis om man köpte torrfoder,
så det gjorde hon och jag fick sanden :) Hon köpte även en kattborste åt oss.
Sen spelade vi badminton i flera timmar ute i trädgården :) haha askul var det.
jag brukade ju spela en del när jag var yngre.
Mamma hade två presenter till mig (utan anledning) en one piece och en långklänning.
Jättefina, tack mamma!
Sen åkte vi och åt thaimat på uteservering, mycket gott!
På väg hem hämtade jag och Marcus upp mer kattsaker vi hade beställt på internet,
transportbur, leksaker, mat och godis. Så nu är allt redo tills vi hämtar Ronja på måndag!
Kan visa bilder på kattgrejerna och mina nya kläder någon dag :)

Idag har jag och Marcus varit iväg och kollat på soffa,
gud va svårt det är! Ingen är perfekt haha.
Sen har jag jobbat 14-21 och kom alltså nyss innanför dörren.
Ska väl snart jobba för i morgon väntar dubbelpass 8-20:30
Jobb även söndag 15-22. Men det blir bra med pengar,
behövs nu när katten kommer och vi ska flytta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0