Kreta!

Om bara några timmar går flyget!
Jag är hemma från jobbet, äntligen, och har hunnit duscha och packa det sista.
Nu hoppas jag verkligen att jag fått med mig allt, hatar den där känslan av att man glömt något.
Men så känns det väl alltid. Snart kommer mamma och pappa och hämtar mig.
Vi ska fika innan flyget går. Pappa ska även få sin present :)

Åh det ska bli så jävla skönt att komma iväg!
Håller tummar och tår för att inget händer och jag blir dålig på resan.
Hoppas även att vädret blir kanon :) Verkar som att det ska vara fint här hemma ;P haha
Vet inte hur jag kommer göra med bloggande.
Funkar internetet på mobilen kanske jag uppdaterar någon gång där ifrån :)

Jag kommer sakna min fina sambo och fästman och såklart min lilla bustjej <3
Men det är ju bara en vecka :) Går fort det och jag ska ha det toppen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0