Onsdag

Jobb 8-14, skön tid men fan va det var att göra på jobbet.
Satt knappt ner en minut och det var riktigt tungt faktiskt.
Så skönt när jag fick sluta, var sjukt trött.
La mig på gräsmattan här utanför i bikini och shorts och däckade.
Fick lite sol i alla fall, låg ute 1½ timma.

Nu har jag hämtat ut ett paket med lite kläder jag beställt.
Två linnen, ett par höglurar (som jag fick gratis) två tröjor.
Lite sportiga kläder, tänkte att jag kan ha på gym och dans,
funkar även i "vardagen" mer som lite myskläder.

Annars har jag inte hunnit med mer.
Får passa på att umgås med min katt och hjärtat ikväll.
Sista kvällen vi har ihop innan jag åker på fredag
för i morgon jobbar jag till 22.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0