Onsdag

Marcus är tillbaka på jobbet efter sin "semster" ;P
Han har ju tagit ut lite strödagar nu och ska vara ledig även på fredag.
Jag har varit hemma hela dagen men går till jobbet om en kvart ungefär.
Ronja ska vara ensam i strax över två timmar, första gången hon är själv.
Får se hur det går men förhoppningsvis sover hon, det gör hon nu
och det gjorde hon även igår vid den tiden.

Annars har jag inte gjort mycket än att "umgås" med henne idag.
Pappa kom hit lite spontant och hälsade på oss.
Roligt :) Han var här i över två timmar och verkade trollbunden av vår lilla <3 Haha.

Nä nu ska jag ta på mig jobboutfitten :D
Ser inte fram emot att jobba, vill vara hemma och mysa med min tjej!
Men det är bara 6 timmar så det går nog relativt snabbt, hoppas vi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0