Sol och böcker

Två timmar i solen blev det medan jag tvättade, nu är jag snart klar med tvätten. Låg ute på gräset medan maskinerna var igång och läste solo, grejer det :) nu har jag även ätit sista målet mat, nu blir det inget mer att äta förän undersökningen är gjord i morgon. Tror dock inte jag kommer bli hungrig när jag ska dricka så himla mycket.

Mina böcker har ju kommit också så ska kika lite i dem och se hur de verkar. Det är böcker till min kommande termin och de två nedersta till höger har inte mes skolan att göra. Tar med de till Kreta och läser dem där. Förhoppningsvis kommer jag hem med ny kraft och nya tag efter resan. Börjar bli ganska less på allt just nu så ska bli skönt att komma bor och samla ny kraft. Något som håller mig uppe just nu är min lilla ögonsten Ronja. <3 man kan inte annat än älska det lilla livet!



Kommentarer
Alexandra

Vi åker den 17:e med, fast på kvällen, med solresor :) nidå? Förresten, vet du hur man kan se sitt schema? ska ju läsa i Göteborg denna terminen!

Svar: vi åker också med solresor :) 19.15 tror jag planet går. Jag vet inte hur du kan se ditt schema för det är olika för alla program och kurser. Jag ser mitt på GUL öppna sidor och så går jag in på ssk-programmet och sen termin 4 :)
Therese Strandberg

2012-08-13 @ 08:50:13
URL: http://Nattstad.se/alexandrahs


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0