Wonderful!

Wow, sov 12 timmar i sträck utan att vakna av smärta!
Det är sån sjuk skillnad med och utan mina tabletter.
Så skönt att få en god natts sömn igen, det gör så mycket.
Nu hoppas jag bara att jag kan fortsätta med mina Humira-sprutor
efter den 10/8 (dagen då jag gör koloskopin)
Och då hoppas jag att jag blir ännu bättre :D
Vill må så bra jag bara kan när jag och mamma åker till Kreta 17/8
 
Marcus blev inringd till jobb nyss trots att han ska vara ledig,
det vart likadant i går och förrgår, de låter honom inte vara ledig
trots att det är dem som säger åt honom att vara hemma,
ändå ringer dem. Jaja, han sa att det bara skulle ta en/två timmar.
Själv ska jag bara fortsätta att vila tror jag :)
Evetuellt går vi till gymmet och kanske bio ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0