Bara en dag kvar

Torsdag, det innebär att jag bara börjar sju en dag till, imorgon, innan det är dags för helg och jag får sova ut lite! Underbart. Att gå upp fem fem dagar i rad och vara på praktiken i nio timmar är jobbigt! Haha, men bara att vänja sig antar jag ;)

Idag fick jag gå en timma tidigare från praktiken då min handledare skulle iväg, skönt! Så jag tog en spontan snabbfika med Elin :) träffar henne aldrig längre känns det som. Men vi ses på söndag igen :) då är Amanda med också, alla tre <3 som gamla tider ;) nu har jag badat och ätit middag, blev köttfärs och potatissoppa som jag slängde ihop lite på måfå, faktiskt aldrig gjort det förr. Men det blir ofta som godast när man bara slänger ihop vad man har hemma utan att gå efter recept.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0