Då var det över

12 veckors praktik var nu över, fyra veckor vårdcentral, fyra veckor psykiatri och fyra veckor kommunalvård.
Jag har trivts kanonbra på alla mina placeringar och haft superduktiga och snälla handledare.
Hade inte kunnat haft det bättre, har lärt mig massor och haft jättekul! Nu är jag helt död dock.
Behöver verkligen jul nu och lite ledighet.


Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att ta ett bad och måla naglarna och ta på mig förlovningsringen haha de har varit saknade mycket denna terminen haha. Det är en tråkig sak med mitt blivande yrke, att inte få ha fina naglar och smycken på händer och armar. De stannar inte på så länge dock, för på söndag är första dagen på mitt nya jobb (där jag nyss praktiserade, kommer vara där som usk och inte som ssk dock såklart)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0