"Halvtofs"

Kände knappt igen mig själv när jag vaknade i morse och kollade i spegeln haha.
Sååå skönt med kort hår! Gick upp när Marcus åkte till jobbet vid sju i morse
och satte mig och pluggade direkt. Har nu all litteratur jag behöver till hemtentan
nedskriven i ett worddokument. Nu är det "bara" att skriva ihop allt, få en röd tråd
och lägga in lite egen text. Har eftermiddagen på mig, morgondagen och förmiddagen på torsdag.
Nu har jag nyss slagit in de sista klapparna och gjort en (tredje!) sats knäck, haha. Så gott!
Har aldrig varit ett fan av knäck tidigare, men det är nog för de flesta har mandel i.
Jag kör utan, mumsigt mumsigt! Nu ska jag ta ett bad och sen plugga vidare här
så jag får lite mer gjort innan sambon kommer hem från jobbet.


Någon "riktig" tofs går inte att ha med detta håret, men så här funkar fint!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0