Hemkörning

Vad är ett bättre slut på denna dag än hemkörning av pizza?
Marcus är hemkommen från frölundamatchen och jag har hunnit med mer än jag trodde här hemma.
Skrev ju i princip färdigt arbetet och har därefter både hunnit tvätta och damsuga och diska.
Effektiva Therese när hon är som bäst ;) haha
Får riktiga ryck ibland och röjer tills jag stupar, haha, nästan i alla fall.
Och andra dagar orkar jag knappt röra en fena. Känner mig nästan lite bipolär ibland ;)

Nu kommer snart pizzan och innan dess ska jag hämta upp all tvätt som hänger på tork i tvärrstugan.
Sen blir det soffläge med mannen min resten av kvällen, upp tidigt i morgon så blir nog inte allt för sent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0