Ledigt

Tjoho i stugan såhär på dan före dan före doppare dan.
Idag har jag jobbat för tredje kvällen i rad, både på nya och gamla jobbet.
Det går bra på det nya, även om allt såklart fortfarande är väldigt nytt.
Har bara jobbat två pass än så länge.

Nu är jag ledig en vecka, om jag inte skulle bli inringd dvs.
Så det känns skönt :) I morgon är det först mysmorgon med mannen min
tredje advent och dagen innan julafton, mysigt.
Sen åker vi antagligen båda ner till mina föräldrar för lite uppesittarkväll :)
Förhoppningsvis åker Marcus med mig ner i alla fall.
Sen sover vi där för att vakna upp på julafton, men då firar vi på var sitt håll.
Marcus åker hem till sin familj och jag stannar hos min :)
Sover där även på julafton så blir borta två nätter så får ta med mig Ronja.
Ska bli mysigt med jul och lite ledigt. Längtar till nyår, vill börja ett nytt år nu
och liksom starta om på något sätt. En anledning till att jag klippte av mig håret faktiskt,
det vart lite som en symbolisk handling för mig, bort med det gamla.
2012 har varit ett riktigt skitår på många sätt och jag vill bara börja på nytt
och få ett riktigt bra år 2013. Och alla kommande år också så klart ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0