Myskväll och plugg

Vilken härlig kväll vi hade igår. Jag och Jessica åkte hem till Angelica i Majorna där hon bor med sin kille.
Vi hade med oss sushi så vi satte oss och käkade och pratade länge.
Sen hade Jessica med sig en överaskning, hon hade hittat en "bok" vi tre skrev när vi va typ nio år.
Hahaha, vi läste den, skitlång!, och garvade hela tiden, så sjukt kul alltså!
Nostalgi <3
Sen kollade vi på film och det slutade med att vi sov över också,
ville inte åka hem efter att ha kollat på skräckfilm, eller gå ut i kylan heller för den delen.

Nu är jag i alla fall hemma sedan några timmar och har suttit och jobbat på ett skolarbete som ska in
på onsdag, men nu är jag mer eller mindre klar och är för en gång skull nöjd haha.
Får se om jag blir godkänd också ;) Har lite finslip kvar bara.
Sen är det bara en inlämning kvar, en sluthemtenta över hela kursen kan man kanske säga.
Den ska in 20e eller 21 december så får snart sätta igång, har dock börjat lite smått.
Sen är det juuuul! Synd bara att jag behöver plugga läkemedelsberäkning i mellandagarna
och att skolan drar igång redan den 2 januari, men men, lite ledigt iaf ;)
 

Hahahaha, fan va söta vi är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0