Sista dagen ¨på 2012

Då var det sista dagen på detta året, dagen spenderas på ett hotell här i Göteborg
med min fina fästman, det blir restaurang ikväll och sen kollar på på fyrverkerierna
på någon av alla de ställen där det skjuts i Göteborg.
Allt detta har vi fått av mina föräldrar, tack <3

Hoppas på att 2012 blir ett riktigt bra år! Ser fram emot att fira in det med mitt hjärta,
precis som de senaste sju nyårsaftnarna. Tänk att detta blir åttonde gången vi firar ihop!
Och idag för två år sedan flyttade vi hemifrån till vår första lilla lägenhet.
Idag sitter vi i lägenhet nummer två med vår lilla misse <3


Jag och Marcus förra nyårsaftonen hos Amanda :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0