Sista veckan

Sista veckan på praktiken är påbörjad. Jag är helt slut!
Måndag-torsdag 7-16 och sen skola på fredag för redovisning av inlämningsuppgiften
som ska in i morgon. Sen blir det hemtenta nästa vecka och på torsdag går jag på
"jullov" wohooo. Ska bli helt underbart även om jag ska jobba lite på några lediga dagar.
Jobbar redan på söndag där jag är nu och praktiserar, första passet, spännande.
Man jobbar dessutom helt själv på kvällar och helger med fem boende (ett våningsplan)
läskigt, det är ju liksom svårt sjuka människor med krävande omvårdnadsarbete.
Mycket ansvar, men det passar mig perfekt :)

Har inte hunnit blogga mycket i dagarna, knappt alls faktiskt.
I söndags vart det Ullared hela dagen och julbak hela kvällen :)
Riktigt nöjd med alla inköp både till mig själv och julklapparna, har några kvar.
Gick dock över 500kr på min Ullaredbudget haha, men det ska nog gå bra ändå ;)
I går var det bara praktik och sedan lite fix här hemma med julklappsinslagning, disk,
julkalendern och ett bad innan sängen kallade :)
Alla mina vardagar ser typ likadana ut, praktik, middag, städa/diska, bada, sova haha.
Dagarna går så sjukt fort alltså! December började ju här om dagen känns det som
och ändå är vi snart mitt i månaden, galet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0