Söndag

Idag är det söndag och jag jobbade mitt första pass på nya jobbet.
Tycker det gick bra och tjoff sa det och så var det dags att gå hem efter åtta timmar.
Sen kom Jessica hit, vi drack te och åt lussekatter innan vi promenerade till dansuppvisningen.
Vi var inte själva med denna terminen men då fick vi ju chansen att se hela showen i stället :)
Riktigt kul! Få saker gör mig så lycklig och får mig att må så bra som dans!
Nu har jag nyss kommit hem, showen höll på i nästan tre timmar!
Jessica ville göra en fläta på mig också haha, hon gjorde en specialare med fem "tampar" haha.
Får ju passa på nu när jag fortfarande har det långa håret kvar ;)

Nu blir det lite mys innan det är dags för sängen.
Imorgon blir det förhoppningsvis lite plugg gjort och sedan besök hos frissan :)
Kram på er alla fina!

Kassa mobilbilder, men så är det när man inte har ngn riktig kamera.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0