Tillbaka

 
Fredag, tillbaka i skolbänken efter praktiken men bara för idag.
Hade seminarium/redovisning av våra arbeten vi gjort under senaste praktiken.
Nu är det hemtenta till på torsdag nästa vecka då den ska lämnas in och vi får gå på "jullov"
Har dock en delkurs som börjar i mellandagarna och första skoldagen är andra januari.
Men idag gick jag, Sandra och Hanna ut och åt middag. Vi hade mycket att fira haha.
Hanna har fyllt 22 i början av december, vi har gjort färdigt praktiken för terminen och
vår fina vän och gamla kursare Alexandra blev mamma idag  :) Grattis till dig finaste vännen!
Det blev god mat ute på en restaurang på avenyn och sedan delade vi tre på två efterrätter
och en flaska vitt vin. Riktigt bra och god mat men ganska dyrt, men det var det värt :)
Mysig kväll med mina "syrror" ;) Tänk att om ett år är vi färdiga sjuksköterskor! Gaaaaalet!

Nu när jag kom hem vid elva så satte jag mig i sängen och började skriva på hemtentan,
haha. Ibland är jag så där konstig alltså, precis avslutat en uppgift och det är fredagkväll
men ändå sätter jag mig med nästa. Visserligen är det väl verkligen på tiden att sätta igång
då det är typ fem dagar till deadline men ändå. Dock pluggar jag faktiskt bäst på kvällar/nätter
haha, konstig tjej. På dagtid när jag är hemma och "ledig" har jag verkligen noll motivation oftast.
Men kommer inte sitta så mycket mer med den nu utan skrev mest ihop lite text från två artiklar
vi har som obligatorisk litteratur till uppgiften, böckerna känner jag att jag får plöja igenom en annan dag.

Nu blir det nog sängen om inte allt för länge. Fin helg på er, vilka det än är som läser <3


Tionde sprutan tog jag idag, detta läkemedel har räddat mitt liv känns det som.
Så länge den fungerar på min kropp så fungerar jag. Utan den är jag trasig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0