Tråk

God förmiddag på er :) Här händer det inte mycket.
Sov till halv tio och sen dess har jag bara legat och slöat i soffan.
Fan va tråkigt det är ändå att vara ensam hemma och bara vänta på att jobbet ska börja.
Jobbar 16-21 ikväll igen, skön tid men inte kul att vara ensam hela dagen och inte
ha något kul att göra och veta att när mitt jobb börjar åker Marcus hem från sitt.
Men men, jag trivs kanon på mitt jobb iaf :) så mysigt.
Men känns så slöseri med tid att bara dega fram tills det börjar.
Hade kunnat göra ngt vettigt, men det orkar jag inte haha.
Igår innan jobbet städade jag lite och vek tvätt iaf.


Bild på mig på jobbet igår, akka boende låg och sov och jag satt ensam uppe och drack te vid julgranen.
Vi har inte plats med någon i lägenheten så får njuta av den som finns på jobbet ;) haha
Världens sämsta bild men det var riktigt mörkt i rummet där jag tog den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0