v.49

Veckorna rullar på i rasande fart, snart är det nytt år och vi börjar om på 1 igen.
Men nu har halva sista praktikperioden för denna terminen gått och jag har det bra.
Är där mest hela tiden känns det som haha, men då är det som det ska,
det är ju heltid. Idag, i morgon och på onsdag är min handledare på utbildning.
Så spenderade jag förmiddagen med arbetsterapeuten och eftermiddagen med sjukgymnasten,
mest för att bara gå med dem och kika vad dem gör på boendet :)
I morgon och på onsdag går jag med sjuksköterskan jag vart med några andra dagar
då min handledare vart borta, så man kan nästan säga att jag har två handledare.

Men nu är jag sjukt trött, ska bara få ihop lite mat, ta ett bad och sen sova.
Klockan brukar dock gå fort så den är väl tio tills dess jag är klar.
Trodde jag skulle sluta tre idag så tänkte ta en powernap på eftermiddagen,
men slutade inte förän fem så kom nyss hem, då finns ingen tid för det.
Ska försöka komma i säng så tidigt det går.
Vet inte varför jag är så trött, kanske håller på att bli sjuk.
Känner att min koncentration inte vart på topp idag heller,
men vi håller tummarna för att det inte blir ngt av det.
I detta vädret känner man mest för att ligga inne och mysa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0