Aj aj..

Skulle INTE ha tränat! Kände mig stel och hade lite ont i förmiddags och tänkte att lite rörelse kunde göra det bättre. Men oj så fel jag hade, istället sitter jag här och har skitont nu. Usch usch.
Tur att jag fått nytt recept på mina tabletter, så mina muskler kan få slappna av några timmar.
Vill inte lägga mig och vila heller då det bara blir värre då.
Ja ja, det går väl över snart hoppas jag :)

Har i alla fall hunnit med lite vettiga saker idag. Pluggade en kortis förut,
har packat lite inför Sälen, åker lördag morgon. Och så har jag städat upp i köket :)


Kommentarer
Anonym

sv: Nej de har vart ett helvete men.. tror det väntar ngt riktigt bra för mig!:)

2012-02-02 @ 18:04:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0