Busy Busy..

Oj oj va det hände grejor nu på eftermiddagen, fick ett ryck tror jag och gjorde massor.
Spenderade strax över en timme på gymmet, hem och tvättade då jag såg att tvättstugan va ledig,
lagade mat mellan tvättarna och samtidigt dammade jag och dammsög. Effektivare har jag nog aldrig varit.
Så nu har jag även hunnit äta och duscha. Den nya diskmaskinen Marcus kom hem med här om dagen
står och diskar för fullt. Nu kollar vi på Lyxfällan, älskar det programmet! Snart ska vi ner och hämta tvätten,
den har hängt på tork sedan klockan sex så nu borde den vara torr tycker jag.
Ikväll ska inget mer göras, måste sova om en timma ungefär då skolan börjar åtta i morgon bitti :)

image description
Power!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0