Galant

Då var första dagen på blivande jobbet avklarad och det gick galant! Var lite ringrostig så klart men det lättade ganska fort, var ju faktiskt inte mer än ett halvår sedan jag jobbade på ett annat demensboende, men det är ju alltid nya rutiner på vilket ställe man än kommer till :) men det kändes skönt, på onsdag går jag kvällen men då på en annan demensavdelning, ska ev arbeta på båda :) sen får vi se efter dessa två dagarna om de ringer in mig som vikarie lite grann innan sommaren :) nu har jag varit hemma snart en timma och hunnit diska, vår diskmaskin är ju sönder, vet inte om jag sagt det. Nu ska jag slappa lite innan det är dags att börja med maten :) sambon borde trilla innanför dörren när som helst nu också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0