High school sweethearts

Jag tänkte skriva ett inlägg om hur jag och Marcus träffades eftersom jag fick en fråga om det.
Det är ingen jätterolig historia men berättar ändå ;)

Jag och Marcus gick gick på samma högstadie, han är ett år äldre än mig
och vi lärde känna varandra när jag gick i sjuan och han i åttan.
Först blev vi kompisar, jag vet inte riktigt hur, men jag blev "ihop" med en annan killa
och han blev tillsammans med en annan tjej i min klass. Vi umgicks alla fyra några gånger.
Sen gjorde jag och min dåvarande kille (om man ens kan kalla honom min kille) slut,
han och hans tjej träffades inte heller längre, de blev aldrig heller direkt tillsammans utan var mest "på g" liksom.
Sen ett halvår efter att jag och Marcus börjat umgås som vänner för första gången (december 2004)
träffades vi ensamma bara han och jag (maj 2005) och han sa att han varit intresserad av mig hela tiden
och han tyckte jag var jättesöt ^^, och var avundsjuk på killen jag träffade innan, haha.
Naw, småbarnen <3 Känns så sjukt längesedan, vi var så små!
I alla fall, vi blev ett par direkt där i början av maj :) Hade sjukt kul ihop, har aldrig känt mig så trygg och lycklig
med någon annan människa
i hela mitt (då 14-års långa) liv ;) haha

Vi är tillsammans än idag, snart 7 år senare. Helt sjukt.
Trots att vi kan bråka och störa oss på varandra är han fortfarande den enda jag någonsin kan tänka mig
en framtid med, jag älskar honom av hela mitt hjärta. Juni 2010 friade han till mig och jag sa ja.
Har aldrig varit lyckligare. Ett halvår senare, nyårsafton 2010 flyttade vi in i vår lägenhet där vi bor än.
Vi bor tillsammans i en liten etta vid Linné i Göteborg, tio minuter från där jag går i skolan.
(Läser till sjuksköterska sen ett år tillbaka för er som inte vet)
Jag hoppas att jag och Marcus fortsätter tillsammans, jag känner honom utan och innan
och han älskar mig för den jag är och jag hoppas kunna starta en familj med honom inom en hyffsat snar framtid :)
Så nu vet ni :) Fråga om ni undrar något mer! Bara roligt :D



Kommentarer
Nathalie

oj och jag som tyckte att jag och min sambo varit tsm länge..vi har bara hängt ihop i 3,5 år...fast det känns så mkt längre =)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0