Ironi!

Usch, haha fan va typiskt.
Vart jätteglad för att vi bokat in bredvidgång på jobbet
men fem minuter efter vi lagt på luren fick jag ett mail
från en av kvinnorna jag mailade angående jobbet på
BB/Förlossningen, gaah, mitt drömjobb, som sa att jag
skulle höra av mig om jag fortfarande var intresserad.
Det var typ två månader sedan jag mailade så trodde
helt enkelt att de ignorerade mig, så sökte mitt blivande
jobb. Så typiskt att de hör av sig nu.
Men jag väljer ändå att ta jobbet här som bestämt nu,
äldreboende med inriktning demens, det ligger ju granne
med lägenheten så det ska bli super skönt.
Söker förlossningen igen nästa sommar kanske :)
Det är ju som sagt mitt drömjobb!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0